Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2013

SZYDEŁKOWE HEELO KITTY

... Między skręcaniem rurek i plecionkami,otrzymałam zamówienie na wyszydełkowanie dwóch hello kociaków :),które powędrowały w Polskę :) mam nadzieję,że spodobają się swoim właścicielkom :) :)

Tym czasem powracam na krótką chwilę do plecionek,gdyż w kolejce czekają kolejne szydełkowe zamówienia :)
Muszę Wam się przyznać,że pojawiły się u mnie kłopoty zdrowotne związane z kręgosłupem i moje robotki ręczne znacznie musiałam ograniczyć ze względu na to,ze w pozycji siedzącej obciążam kręgosłup :(

Dziękuję Wam bardzo za każda wizytę na moim blogu,to dla mnie ogromne wyróżnienie :)




4 komentarze:

  1. Na taki widok fanki Hello Kitty właśnie teraz mdleją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kociaki są słodkie, a co do kręgosłupa to wiem o czym mówisz-niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Helołkociaki są wspaniałe :) Zawsze chciałam umieć robić na szydełku, niestety nic mi nie wychodzi, więc dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń