Obserwatorzy

niedziela, 29 kwietnia 2012

Włóczkowy Króliczek

....Jak ja lubię dziergać  szydełkowe zabawki,tak mnie to wciągnęło,że najchętniej  bym nie odchodziła od szydełka-co oczywiście jest nierealne :) chyba jestem uzależniona :D :) 
Tym razem zrobiłam eko szydełkową Panią Krolikową :) Bardzo sympatyczna Panienka z akrylowej włóczki o czarnych świecących oczkach ,bardzo lubiąca pisać na piasku :) ( serduszko dla Was )



I całą wesołą gromadką w wiosennym plenerze :)


Dziękuję Wam Pięknie za wszystkie komentarze i za to,że odwiedzacie moją małą krainę :*

13 komentarzy:

  1. Śliczności..:) jak się patrze na te Twoje cuda to tak mnie nachodzi ochota na szydełko że hej..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę tylko zazdrościć tego talentu :/ Piękne i niezwykle sympatyczne szydełciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mordka sama się do nich śmieje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodziutka królisia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zauroczona kroliczyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziak. Jaka fajowa sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy robisz a miś jest przeuroczy:)
    Pozdrawia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne maskotki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka słodka istotka. śliczne są Twoje maskotki. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doprawdy nie wiem jak mogłam przeoczyć tego bloga. Królinia śliczna, misio poniżej również.

    OdpowiedzUsuń
  11. Króliczka mega słodka i reszta tez. :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. super szydelkowy kruliczek mam pytaniejak wykonac takiego królika

    OdpowiedzUsuń