Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2013

Bluzeczka szydełkiem potraktowana

 Od pewnego czasu troszkę kreatywnie w moim kąciku szydełkowym-snuję się między maskotkami a dodatkami garderobianymi i innymi drobiazgami...Przeglądam troszkę robótkowych stron i spostrzegłam ,że niesamowicie popularne są wszelkiego rodzaju dodatki jak i same ubrania szydełkowe...postanowiłam więc spróbować swoich sił w tym kierunku..co prawda jakiś czas temu wykonałam pare szydełkowych prac dla mojej córki jednak liczę że tym razem coś wydziergam ciekawego może tez i dla siebie :) 


Tym czasem w swoich zasobach posiadałam ciekawą kolorystycznie włóczkę do tego  bardzo mięciutka i postanowiłam zrobić z niej użytek ,a oto efekt :)










Na mojej kochanej modelce :) 





Witam kolejną obserwatorkę mojego bloga,dziękuję również Wam wszystkim i każdej z osobna za coraz liczniejsze komentarze :) wiola

1 komentarz: