Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2013

Dla Alicji :)

...hej hej.... chwilke postoju w postach było ale dziergam bardzo intensywnie :) Dziś chciałam Wam pokazać mały upominek dla malusiej Alicji,która lada moment pojawi się na świecie :) ach pośród znajomych nastał czas pylenia więc będzie troszkę pracy :D ...jednak powracając do wyszydełkowanego upominku -kocyk został wykonany z kwadratów połączonych ze sobą i małą aplikacją hello kitty z mięciutkiej i ciepłej włóczki akrylowej puchatki  szydełkiem nr.5 
Natomiast buciki to również biała włóczka z przeplatana mieniąca niteczką,kwiatuszki z akrylowej włóczki z dodatkiem moheru.

Jak Wam się podoba moje dzieło ?? 











Buciki :)











Ponadto powstały jeszcze dwa misie,komin z kaptuer dla corci,kapciuchy i dwie lale na wymiankę z  Wiolą :) Niebawem przedstawię fotorelacje z ów szydełkowych dokonań :)

Tymczasem serdecznie pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i dziękuję ze jesteście :)    


5 komentarzy:

  1. Ojej jakie to wszystko jest piękne! A jakie malutkie. Kocyk jest obłędny, a buciki słodziutkie. Pozdrawiam. Widziałam zdjęcie Twojej małej na Facebooku. Alez urosła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze ;) i kocyk i buciki :) ja tez wlasnie jestem w trakcie robienia komina z kapturem

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie przepiękny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas już po pyleniu, raczej patrzenie na dorastające ptaszęta, które niedługo wyfruną z gniazda ;)
    Prace piękne, a jak patrzę na te buciczki to przypominają mi się moje własne bobasy :)

    OdpowiedzUsuń