Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Pierwszy post i oczekiwany schemat ćwierkaczy :)

Witajcie oto moj pierwszy post na nowym terytorium :) i tak od razu zabieram sie za podanie Wam schematu na ćwierkacze-mam nadzieje ze  będzie łatwy i czytelny :)



2płsV - dwa półsłupki w jedno oczko
2x1płs- w kolejne dwa oczka po jednym półsłupku.

Zaczynam od zrobienia oczka łańcuszka ,w ktore wbijam 6 półsłupków
2 rz. po dwa półsłupki w kazde oczko ( 12 )
3rz. 2płs.V,1 płs. ( 18)
4rz. 2 płs.V, 2x1 płs. (24)
5rz.2płs. V , 3x 1 płs. (30)
6rz. 2 płs.V, 4 x 1 pł ( 36)
7 rz.2 płs.V, 5 x 1 płs ( 42)
8 rz.2 płs.V,6x 1 płs. ( 48)
9.rz 2 płs.V, 7 x 1 płs ( 54)
10 - 22 rz. 1 płs w kazde oczko (54 )
23rz. 2 płs przerabiamy razem,6x 1 płs (48)
24rz. 2 płs. przerabiamy razem,5x 1 płs. ( 42)
25rz. 2 płs przerabiamy razem,4x 1 płs (36)
26rz. 2 płs.przerabiamy razem,3x 1 płs (30)
27rz.2 płs.przerabiamy razem,2x 1 płs (24)
28rz.2 płs.przerabiamy razem,1x 1 płs.(18)  to okrązenie powtarzamy aż do ukonczenia robotki zamykajac oczkiem ścisłym.


Skrzydełka :

zaczynam od 1 oczka łańcuszka,w ktore wbijam  5 półsłupków.
1rz.2 płs w kazde oczko ( 10)
2 rz 2 płs V, 2 x 1 płs (14)
3-5 rz. w kazde oczko 1 płs ( 14 pł)
6 rz. 2płs.przerabiamy razem,2x1 pł
7rz.2 płs.przerabiamy razem - tp okrazenie powtarzamy az do ukończenia robótki.


Dziób:

zaczynam od jednego oczka,w które wbijam 4 półsłupki
1 -2 rz. w kazde oczko wbijamy 1 płs. (4 ) 
pozostaje tylko przyszyc do reszty.

11 komentarzy:

  1. sporo ludzi się tu przenosi, może i ja o tym pomyślę...póki co czekam na paczuszkę od Ciebie i już się zaczynam martwic, że gdzieś zaginęła ;(
    zapraszam do siebie :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w bloggerze!
    Dzięki za schemat. Na pewno skorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie! W końcu będę mogła komentować Twoje śliczne prace. Jestem całkowicie nie-szydełkowa, a Twoje ptaszki, węże... bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) można komentować :) a schemat wielkie dzięki :) moja córeczka się ucieszy z ćwierkacza:) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!Bardzo się cieszę,że do Ciebie trafiłam :)Ze schematu ptaszków na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A i jeszcze dobrze,że zmieniłaś" adres",pod poprzednim miałam trudności z komentarzami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za schemat! Spróbuję stworzyć takiego ćwierkacza:) Nareszcie można komentować!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Wiola ;))) A ja też wyobraź sobie całkiem niedawno zmieniłam blox na blogspot ;) Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Wiolu:-)))) Z chęcią będę do Ciebie zaglądać:-)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to już wiem co będę robić dziis wieczorem jak uporam sie ze sterta koszul do prasowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za schemat!!!!!!!!
    bardzo!!!!!
    moja malutka wnuczka się ucieszy.
    (opublikuj proszę jeszcze jakis schemat a będziemy Ci wdzięczne

    OdpowiedzUsuń