Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Tuniko-sukienka potraktowana szydełkiem

Hej hej .....


Za oknem pojawiło się słoneczko a ja właśnie kończę tuniko-sukienkę dla mojej córki...
Zrobiłam mały recykling ,ponieważ włóczkę na sukienkę wzięłam ze starego sprutego sweterka,a dół to hm....po prostu pozostałość po firance,którą kiedyś przypadkiem za mocno potraktowałam żelazkiem  :D
Troszkę podłubałam i wyszła mi oto taka kiecka ....muszę jeszcze dopracować kilka drobiazgów i ja przeprać.

Co o niej myślicie ?? 





Spodobał mi się taki sposób wykorzystywania różnych rzeczy ,które z pozoru do niczego się już nie nadają :) mam już kilka pomysłów na przymałe ubranka dzieci :) 


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga i dziękuje ,że jesteście :) :* wiola

3 komentarze:

  1. chciałabym zobaczyć modelkę w tej sukienusi:) Podoba mi się bardzo i lubię takie recyklingi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bomba! Ale Ty masz głowę pełną pomysłów. Szkoda, że dziś modelki małej nie ma. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochane-modelka sie pojawi :) dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń